You are currently viewing Lada kiedyś i dziś

Lada kiedyś i dziś

 

W każdym sklepie z naszego dzieciństwa, kiedy jeszcze markety samoobsługowe nie były tak powszechnym zjawiskiem, centralnym miejscem była lada. Przy niej robiło się zakupy, rozmawiało z panią ekspedientką i płaciło za to, co się wybrało. Dzisiaj wygląda to trochę inaczej, ale lady znalazły swoje zastosowanie w innej dziedzinie życia. Są teraz elementem, który umożliwia przyciąganie klientów do stoiska.

Lada podstawowym elementem stoiska

lady wystawienniczeChoć może się to wydać na początku dziwne, to lada naprawdę może wpłynąć na liczbę klientów odwiedzających nasze stanowisko. Wystarczy, że odpowiednio wyeksponujemy na niej artykuły, które oferujemy. Trzeba w takim przypadku zadbać o wystarczającą ilość miejsca i dobrze rozplanować przestrzeń. Możemy też zainwestować w specjalne zaczepy i stojaki na ulotki i wizytówki, żeby mieć je pod ręką zawsze wtedy, kiedy zajdzie taka potrzeba. Jeśli planujemy prezentowanie naszych usług oraz asortymentu na różnych pozwalających na to imprezach, w kraju i za granicą, to warto zainwestować w lady wystawiennicze wykonane z lekkiego tworzywa, co ułatwi ich przenoszenie i transport. Dobrym pomysłem jest też kolorystyczne dopasowanie ich do reszty stoiska tak, aby wszystko tworzyło spójną całość. Ostatnim elementem na jaki możemy się pokusić jest podświetlenie. Istnieje możliwość zainstalowania go na rantach lub na froncie mebla. To dodatkowo wpłynie na naszą atrakcyjność w oczach przechodzących obok osób, zwiększy ich zainteresowanie oraz sprawi, że będziemy widoczni z dużej odległości.

Powstaje coraz więcej firm, które oferują przeróżne rozwiązania z zakresu systemów wystawienniczych. Pracują tam specjaliści, którzy pomogą nam wybrać ofertę, która w pełni zaspokoi nasze potrzeby, a nawet przerośnie nasze dotychczasowe oczekiwania i wyobrażenia. Wszystko dzięki zdobytemu doświadczeniu oraz z uwagi na dobro i zadowolenie klienta.