You are currently viewing Polecane hotele w Gdyni

Polecane hotele w Gdyni

W tym roku zdecydowaliśmy, że spędzimy urlop w Polsce. W ostatnich latach podróżowaliśmy po całej Europie, dlatego ten rok został zarezerwowany dla polskiego morza oraz cudownych widoków. Razem z narzeczonym planowałam wakacyjny wypad już od kilku miesięcy i cieszyłam się na myśl, że już niedługo będę mogła odpocząć na plaży.

Pobyt w luksusowym gdyńskim hotelu

hotel gdyniaPewnego dnia postanowiłam poszukać dla nas noclegów. Nie chciałam spędzić urlopu w niekomfortowych warunkach, dlatego szukałam bardziej luksusowych miejsc. Jeżeli chodzi o dobry hotel Gdynia wiele miała do zaoferowania. Katalog luksusowych hoteli był bardzo duży, a większość z nich była zlokalizowana w niedalekiej odległości od morza. Udało mi się znaleźć bardzo atrakcyjny hotel ze strefą spa oraz system nowoczesnych saun i zarezerwowałam nasz pobyt. Z niecierpliwością czekałam na rozpoczęcie urlopu. Gdy nadszedł dzień wyjazdu, byłam bardzo podekscytowana i cieszyłam się na wspólne wakacje. Po dotarciu na miejsce naszym oczom ukazał się niezwykle elegancki hotel, który został wybudowany w bardzo nowoczesnym stylu. Wewnątrz budynku moją uwagę zwróciło bardzo ekskluzywne lobby oraz recepcja. Obsługa hotelowa od samego początku była niezwykle miła i uczynna, a zameldowanie przebiegło bez problemów. Gdy weszliśmy do naszego apartamentu, byłam bardzo mile zaskoczona, gdyż okazał się on być niezwykle piękny i bardzo przestronny. Kolorystyka w pokoju była bardzo elegancka, a duże i wygodne łóżko zachęcało do odpoczynku. W łazience ujrzałam bardzo luksusowe wyposażenie oraz wszelkie niezbędne środki higieniczne. Z apartamentu, na tarasie rozlegał się niezwykle imponujący widok na Zatokę Gdańską, a my bardzo cieszyliśmy się z tego, że mogliśmy gościć w tak luksusowym hotelu. Urlop spędziliśmy leniwie przechadzając się po gdyńskiej plaży, popołudniami zażywaliśmy relaksu w hotelowej strefie spa, a wieczorami kosztowaliśmy wspaniałych dań w hotelowej restauracji. Było to bardzo udany i ciekawy wyjazd, który na długo pozostał w mojej pamięci.

Urlop spędziłam wraz z narzeczonym w niezwykle ciekawym i interesującym miejscu. Zarezerwowaliśmy pobyt w przepięknym obiekcie, z którego mieliśmy wspaniały widok, a cały pobyt był bardzo udany i niezwykle urozmaicony. Cieszyłam się, że mogłam spędzić wakacyjny czas w tak komfortowych warunkach.