You are currently viewing Reklama na wstążce

Reklama na wstążce

 

Istnieje wiele sposobów na przedstawienie i wypromowanie marki. Jednym z bardziej skutecznych jest oczywiście reklama bezpośrednia, czyli taka, którą możemy w możliwie naprostszy sposób zaprezentować odbiorcy. Sytuacja prostego kontaktu, nieokreślony czas trwania, a także możliwość zastosowania szerokiej gamy środków wizualnych sprzyja skuteczności tego typu promocji, czyni ją jedną z najchętniej wybieranych.

Niezastąpione wstążki promocyjne

Rosnącymwstążki reklamowe w popularność rodzajem reklamy bezpośredniej jest oczywiście tzw. reklama upominkowa. Zwykłe przedmioty codziennego użytku, które mimo swoich niewielkich rozmiarów potrafią bardzo skutecznie ułatwić nam codzienne życie – są świetnym nośnikiem informacji reklamowych, po jakie możemy sięgać nawet kilka razy w ciągu doby. Drobne przedmioty z logo bądź hasłami promującym daną markę znakomicie utrwalają swój przekaz w pamięci odbiorcy. Służąc za upominek lub jako jego dekoracja – pomagają nawiązać dobrą relację z klientem, stworzyć z nim bliższą więź. Szczególnie popularne w tej roli wstążki reklamowe znakomicie promują hasła firm. Są zazwyczaj dobrej jakości, najczęściej atłasowe, oraz w zróżnicowanych kolorach, dzięki czemu wyglądają bardzo estetycznie i dobrze pasują do wielu papierów prezentowych oraz upominków. Reklamowe tasiemki są nie tylko znakomitym elementem promocyjnym, lecz także dekoracyjnym i stylizacyjnym. Z nim i każdy pamiątkowy upominek wyglada zawsze ładnie i wyjątkowo.

Poszukując różnych rozwiązań promocyjnych – dobrze nie zapomnieć o marketingu bezpośrednim i tzw. upominkowym. Dzięki niemu zaskoczmy odbiorcę połączeniem naszej misji z chęcią obdarowywania, a także pozostawimy pozytywny przekaz w jego pamięci. Wstążki użyte w roli promocyjnej znakomicie zwrócą uwagę na nazwę i logo firmy. Ich zaletą jest też to, że pozwalają na dowolny wybór zaadresowanego upominku.